בקטנה

שבוע דממה בלוגית בפנים המילים גועשות לי אבל הן תאלצנה לחכות. תופעה ראשונה של ירידת לחץ זה עייפות בלתי נתפסת.

אצבעות המקלדת שלי מסרבות לרחף ואני כבר מדמיינת כמה מאושר יהיה הראש שלי לפגוש בכרית. אבל רגע לפני שאני נופלת למרשמלו החלומות אני באה עם בפינוק האולטמטיבי לילדים.הכל החל כשהתקציב למסיבת הסיום של איתי הלך ואזל ואיתו נגוזו החלומות על מכונת ברד, פופקורן או מזרקת שוקולד. חיפשתי איך אני מוסיפה את הפינוק המושלם לסיום הערב המרגש. היו לנו כל כך הרבה הפתעות באמתחתנו אבל חיפשתי את זאת שתעשה את ההבדל. ואז נדלקה הנורה מעל ראשי ולפתע נהיה ברור כשמש,כל ילד יקבל מזרק מלא בשוקולד. חיפוש קצר בגוגל הניב מתכון מהאתר מתוק נט ובעזרת חברתי האהובה הדר שמסתבר שהתאומות הקוסמית שלנו ממשיכה לאורך כל הדרך גם היא הלכה על הקונספט למסיבת יום הולדת של יובל. הדר דגמה את הכמויות והביאה את הפורמולה המנצחת אותה אני חולקת פה שחור על גבי לבן.

מתכון מזרק שוקולד

מכמות זאת קיבלתי בערך 40 מזרקים של 20 CC

500 גרם שוקולד – אני עשיתי משוקולד חלב חביב הילדים

1 מיכל שמנת מתוקה

125 מיל' חלב – אצלי יש תמיד חלב וניל או חלב להקצפה שהם מתוקים יותר

כל המצרכים בסיר כפול על האש עד להמסה מוחלטת

למלא מזרקים

להנות!!

ברור כשמש שזאת היתה האטרקציה של מסיבת הסיום. אפשר לעטוף בניילון צלופן עם סרט ולחלק כהפתעות יום הולדת.

אפשר למלא מזרקים כחלק מפעילות שוקולד בקייטנת אמהות ובכלל כיף גדול , מתוק ,טעים ואפילו לא נורא מלכלך.

בקטנה 2 – שוקולד

שני שדרוגי פינוקים לאירוח צהריים – החברים תמיד ירצו לבוא אליכם לכן תחשבו טוב טוב לפני הביצוע אני מגישה גלידה בגביע וטובלת אותה בשוקולד מומס (50 גרם במיקרו עם פיסת חמאה – 30 שניות ערבוב מסיבי וזהו) טבילה קצרה יוצרת תוך 30 שניות שיכבה דקיקה ומענגת של שוקולד בשביל למקסם את האפקט אני טובלת בצלחת סוכריות של עוגה וזה תמיד סוחט צווחות של עונג ושמחה מהילדים.

פינוק נוסף לאחר הצהריים המהביל של מישור החוף (בלעכס) כשבא  לי להתאמץ בטרנד הבריא אני חותכת סלט פירות, מגישה בכלים מפתים (למשל כוסות חד"פ של באז ווודי)ומוסיפה בפנים מרשמלו קצוץ או חלבה לפי דרישת הקהל אין ילד שלא ביקש מנה נוספת (חוץ מהקטנצ'יק הפרטי שאני מגדלת שלא יגע בפרי גם עם מקל בטווח בטחון של ארבעה מטרים).

פוסט האוכל הראשון שלי לא ממש מסגיר את הידע הקולינרי הנרחב אבל הוא סופר כיפי בחיי שזה כל מה שעשיתי במטבח לאחרונה קשים חיי המפיקה !

