ברכת יום הולדת לאיתי שלי

שבע שנים שאני אמא , מסע ארוך לתוך תפקיד חיי. לא ידעתי אז כמה משמעותי זה יהיה בעייני , כמה המהות הזאת תשנה אותי אני זוכרת שהייתי אחרת אבל אני כבר לא זוכרת במה. מדי יום אני קמה לבוקר חדש מכוסה בילדיי שבאים לסחוט כמה דקות התכרבלות לתוך השגעת היומית ולא יכולה לחשוב על דרך טובה יותר לפתוח את יומי. אתה ילד יפה שלי הראשון שהפך אותי לאמא בדרך שלך הנעימה, הקלה ,הזורמת. פרצת בלידה קלילה פוקח זוג עיניים ענקיות ומתענינות ואז כמו קסם הניחו אותך על בטני והעולם נעלם נשארנו רק אני ואתה ומבט מהפנט בינינו. אם יש רגע אחד בחיי אותו לעולם לא אשכח זה הרגע הזה של הנירוונה המושלמת. מאז אותו רגע חלפו 2555 ימים שבהם כל בוקר אני קמה עם התחושה המופלאה שאני אוחזת בפלא הבריאה והולכת לישון בלילה בידיעה שבטוח עשיתי משהו טוב שזכיתי בך כילד.איתי שלי – אתה שנולדת מבוגר ומתקשר. מן תינוק  כזה שבכה מעט והעדיף לדבר גם בלי מילים  בדרך המופלאה שלו להביע את עצמו , ילד שממלא את העולם בקסם אישי שאין דומה לו. כל מקום אליו אתה מגיע כשאתה נכנס  זה מרגיש כאילו הדליקו את האור.אתה חכם, מצחיק, מתוק , מלא אהבה וכל זה מפצה על הברדק והגמלוניות שאתה מביא איתך (אם כי באופן חינני למדי ). ילד כזה שהוא כולו אני רק בגרסה צעירה, ילדית וזכרית אני כל כך מזהה בך את עצמי, את היכולות את הויתור העצמי את הבחירה בשביל הקל וחוסר הרצון להתאמץ ומאידך עולם ומלואו של דברים שבאים לך בקלות מהשרוול ורצון אינסופי לבלוע את החיים ,לבלות להנות ובעיקר להיות אהוב. כל יום מחדש אני מודה על כך שאתה בחיי, גורם לי להפעיל את בלוטות הרגש, להוציא את כל האהבה והחום שהיו כה עצורים. אתה זה שגורם לי להסתכל על החיים אחרת ולנסות לחוות אותם בצורה חיובית ולפעול בצורה הכי מוסרית ונכונה שאפשר כדי לתת לך דוגמה אישית מוצלחת ומובילת דרך. אהוב שלי, קטן – גדול אני מאחלת לך שכל ימייך יהיו מאושרים כמו היום הזה לפחות ועוד הרבה יותר. אני כותבת לך פה, כי אני רוצה שלעולם המילים הללו לא יאבדו שישמרו להן אי שם וכל פעם שתרצה ותצטרך חיזוק ולדעת שחור על גבי לבן כמה אתה אהוב תוכל להציץ. אני הגב שלך , הרוח מתחת לכנפייך ככל שתרצה ותזדקק אוהבת עד האינסוף ומעבר לו אמא !

מזל טוב

יום הולדת לאיתי

המטייל האלוף איתי צולח את נחל תבור- טיול יום הולדת 7

