התרחבנו (תי) זויות גם בפייסבוק

ברגע של חוסר תשומת לב נפתח לו דף של זויות בפייסבוק. זה לא היה צעד מתוכנן מראש, שיחקתי לי קצת עם האתר ונשאבתי לחיבור הזה.

מאז שזה קרה אין מאושרת ממני  גם כי זה הולם את ההתמכרות האיטית אך הבטוחה שלי לעולם הוירטואלי ובעיקר כי הדף בפייסבוק זורם וזמין ולא דורש את הזמן שלרוב אין לי לכתוב פוסט. כל כך הרבה פעמים אני כותבת פוסט בראש ולבסוף לא מעלה אותו על הכתב, איכשהו אני לא מסתדרת  עם ההקצבה של 24 שעות ביממה  זה פשוט לא מספיק  ובמקום להספיק לעשות את  מה שאני אוהבת ,אני בעיקר מספיקה לעשות מה שצריך. ולפתע המחר שבו חשבתי לעשות כל מה שלא הספקתי אתמול,  הופך למחרתיים והמחרתיים הופכים לשבוע הבא ופתאום עבר זמן כה רב  ששכחתי מה רציתי לכתוב.

אז בבקשה (פליז,פליז פריטי פליז) , תקחו כמה רגעים ותציצו, תפרגנו ,בואו לאהוב ולהעשיר את הזוית החדשה של זויות.

https://www.facebook.com/pages/%D7%96%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92/315607905125531?sk=info

חוץ מה ששווה לכם להציץ כי יש לי שם תמונת פרופיל הורסת , קצת עגמומית אבל מאד שיקית.בכלל הדף הזה גורם לי להרגיש כמו מי שחיה את רוח התקופה וגם לקוות אולי לשמוע משוב על המתכונים , שאלות , לתת עזרה , לשמוע המלצות על מקומות שווה לבקר ,לטייל לראות

תבואו ,תנו סימן חיים יהיה רוק אנד רול! 

