שוקולטה מנחמת לב אנוש

היו לי את כל הכוונות הטובות לבוא הביתה עם חבורת הילדים, אלו שילדתי (דווקא לא בצער) ואלו שלקחתי מיבוא ולפנק אותם בשוקולטה. בעודי ישובה בעבודתי הרהרתי לעצמי איזו אימא מגניבה אהיה, אזכה למדליית האמהות השוות  וגם חשבתי לי כמה שאני אוהבת לראות את נהרת האושר על הפנים המתוקות האלה של ילדים תמים לנוכח זרם חמים של שוקולד בתוכו נחים לבבות מרשמלו.

מרשמלו בשוקולטה

הלב שלי בתוך אמבט שוקולד

אבל לא תמיד העולם הדמיוני שחי לו  בתוככי ראשי  מצליח להתממש בעולם האמיתי ואיכשהו העברנו את כל אחר הצהריים בלי למצוא דקה פנויה להכין את נוזל האושר. אל דאגה, אין כל צורך להתקשר לקדמן הילדים זכו למנה הגונה של ממתקים רק בצורתם המוצקה ולא הנוזלית.  על אף החזית המשותפת שפתחו שני צאצאי עת הופיעו בסלון המשפחתי עטויים פיג'מה ושרים בקולי קולות לא רוצים לישון רוצים להשתגע הודעתי להם חד משמעית שאימא כבר משוגעת ולא כדאי להם לנסות לבדוק איך השיגעון מתבטא. אצו רצו השניים למיטתם להתכרבל בשמיכות הפוך שהורדו אתמול בשמחה וששון מהבוידעם. עת גוועו קולות הצחקוק מחדרם המשותף נותרתי אני עם ערימת רחמים עצמיים וגעגועים לאבא של שמשחק בלהיות חייל. בראש שלי עוד מנקרת לה המחשבה על שוקולטה חמה ומהבילה כזאת שתשטוף את כל הקושי ,תמתיק את הערב הבודד ותנחם נחמה עמוקה מלאה בסמיכות עוטפת וחמימה.

הצעות הגשה לשוקולטה

במה לבחור ?

מה צריך :

200 גרם שוקולד – אני עשיתי הפעם 120 גרם שוקולד מריר 70% ו – 80 גרם שוקולד לבן (אפשר כל הרכב שוקולדי רק חשוב לשמור על הכמות)

100 מיליליטר שמנת 10 %

70 מיליליטר חלב לקפה 3.5% – (אפשר כמובן גם חלב רגיל / וניל כל חלב שתבחרו אני מחבבת את החלב לקפה כי הוא מסיך ,מתקתק במידה ועם ארומה של וניל)

מקל קינמון / תמצית וניל משובחת בלבד

קישוטים : חתיכות מקופלת לבנה / שחורה , מרשמלו , M&M , אבקת קינמון

מה עושים :

בקלחת קטנה מחממים את השמנת לסף רתיחה. (אם בוחרים להשתמש במקל קינמון רצוי לחמם אותו יחד עם השמנת )

כשהשמנת חמה מוסיפים את קוביות השוקולד , כפית תמצית וניל (אם לא משתמשים בקינמון )

מערבבים היטב עד להמסת השוקולד ובודקים את הסמיכות. מי שאוהב שוקולטה פודיניגית זה הזמן להוריד מהאש ולשפוך לקעריות קטנות. (לא לשכוח להוציא את מקל הקינמון אם שמתם). מי שאוהב כמוני שוקולטה מעט יותר נוזלית יוסיף את החלב לערבב היטב.

שוקולטה

שמח בסיר

הכי הכי הכי חשוב לבחוש /לטרוף/לערבב לא חשוב איך תקראו לפעולה הזאת אבל לעשות אותה בהתמדה וללא הפסק על מנת שהשוקולד לא יחרך ואז הלכה השוקולטה ונשארה עוגמת הנפש.

למזוג את המשקה המחייה נפשות לכוסות-אני אוהבת למזוג לכוסות זכוכית כך שרואים את הצבע השוקולדי העמוק.

שוקולטה בהגשה

פינוק חורפי מתוק ומנחם

מוסיפים את התוספות החביבות עליכם ומתענגים. כמה שלוקים ופתאום הכל נראה ורוד כמעט כמו לבבות המרשמלו.

ואם לרגע חששתם לתואר האמא הכי מגניבה … אז אמנם לא קניתי אותו בשוקולטה אבל זכיתי בו ביושר כשהכנתי צ'יפס והמבורגר תוצרת בית לארוחת ערב.

©

